I´m back!

Nu bloggar jag nog en stund igen, får se hur länge jag blir kvar :P
Vad händer?
- Börjat jobba igen
- Gått på semester och börjar jobba igen imorgon :P
- Elton är snart 1 år och 4 månader och börjar på dagis nästa månad (?!) Fort det går!
- Vi renoverar vidare och har nu Eltons rum (in progress) och badrummet uppe kvar att göra om man bortser från allt "småfix" (typ lister, golvmålning nere, passbitar, kakel och gräsmatta fram m.m. Never Ending projects). MEN vi ser ett slut :)
- Markus har varit sjukskriven i sommar efter en crossolycka, oturligt eftersom han varit pappaledig men har ändå fått massa tid med Elton och klarat av båda delarna superbra :) Snart kommer vi båda jobba igen ska bli spännande att se hur man får ihop vardagen!
- Vi har tillbringat en semestervecka ute i Stockholms Skärgård (lilla prästön) med goda vänner, En semestervecka i sommarstugan i Strängnäs och nu sista veckan har vi varit uppe hos mina föräldrar i Bergsjö (tis-lör). Mellan det har vi haft grillfest och badat :)
- Jag har varit sjuk (halsontet från helvetet men nu börjar det ordna till sig).
- Elton babblar och babblar och jag tror det kommer att släppa ordentligt med hans tal snart så man förstår honom :) Han säger några ord som man förstår men det känns som att han verkligen förstår vad man säger till honom. Det är kul! :D
- Fotbollssäsongen drar igång veckan som kommer
- Löpträningen MÅSTE komma igång på riktigt - 55 dagar kvar tills jag måste vara i toppform så dags att sätta fart! :) Idag satt jag och skrev ett träningsschema som jag hoppas på att följa så gott det går.
- Förhoppningsvis kommer mamma ner och hälsar på nästa helg så då kanske jag och Markus kan passa på att hitta på något mysigt bara han och jag <3 p="">
Nu blir det movietime innan sängen så man orkar med jobbet imorgon.
cya!
 
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: