Fullt upp!




Började gårdagen med att vid 6 på morgonen ta mig in till World Class Nybroplan och sätta mig på en Spinningcykel till förmån för Barncancer."spin of hope" stod på schemat och jag bidrog med 2 timmar. Tyckte jag tog ut mig rätt bra men har svårt för att bli helt slut på cykel. Kände mig ändå galet nöjd som klarade så länge även om rumpan protesterade på slutet!





var hemma igen till 10. Skön start på dagen! :) duschade och donade lite. Markus höll på sätta lite gips uppe i allrummet (som vi håller på renoverar nu) och jag tog med mig Elton och gick upp till farmor Birgitta och umgicks med Eltons kusiner som var där och hälsade på. Kul att han får busa lite även om han är så blyg och mammig nuförtiden!





Åkte sedan en sväng till farsta centrum, handlade lite och åkte hem igen, gjorde oss i ordning innan vi tog bilen till Amanda och Thomas i Tungelsta för lite grillkväll! :)
Grillade, Spelade spel, sjöng Singstar, Badade utebad, klädde oss i "Hulken" outfits och hade en riktigt trevlig kväll!
deras 3 barn + Amandas kusin, kille och barn var där så det var fullt hus och Elton lekte massor innan han (till slut) somnade.
Själv kom vi isäng runt 02:30 och Elton vaknade såklart vid 5 så man är lite seg idag ;)









Blev inte så mycket dricka igår dock så vid 11 idag åkte vi hemåt igen, svidade om lite innan vi (jag körde!) :) tog bilen in till gallerian för att möta upp min moster + man, morbror + fru för en lunch! :) mycket trevligt. Käkade på Coppolas i Gallerian, fönstershoppade lite och umgicks några timmar innan de skulle ta tåget upp till Norrland igen och vi åkte hem igen.
En grym helg! Nu blir det chill i soffan och fisk till middag för att ladda inför en ny vecka!


Just ja, ikväll börjar Partaj och Café Bärs! Tjohoo! :):)

// Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: