I Got It!

Under Grek-Resan så besökte vi en bar där de hade helt fantastisk konst på väggarna. Då helt plötsligt kom det till mig.. jag VET NU vad det är för typ av tavlor jag vill göra! :):) Det är helt otroligt min inspiration bara började spotta ur sig ideer efter det besöket. TUR att jag hade mitt skissblock med mig från Sverige! För på stranden kunde jag roa mig med att skissa och nu har jag 17 tavlor nerskissade som jag knappt kan vänta på att få börja måla! Ska bli så otroligt skoj att göra något annat än att bara "måla av" och göra beställningar. Nu ska jag liksom göra min egen grej och det ska verkligen bli SKITROLIGT! :):)

Vem vet, det kanske tom kan bli en liten utställning om allting går som jag vill :P
Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

eva-li sa...

Kul! Ser fram emot att få se dina nya tavlor! Härligt med ny inspiration:) Att ställa ut på biblioteket ska tydligen vara gratis har jag hört. Kanske vore nått? Kram