Underbara Fredag!

Jag vet inte vart veckan tog vägen men nu är det ju fredag och helg igen. Underbart! Jag ska inte göra något speciellt i helgen ändå men jag tycker det är nice att vara ledig :) Jag ska försöka mig på att måla lite (mycket) och försöka få ordning på några beställningar. Det ska bli så skönt.
Bara jag, penslarna, pennorna och kanske en godispåse!??? hehe. Markus ska iväg och meka på sin bil hela helgen så den blir klar till nästa helg när det är banträff. Så jag får vara lite solo i helgen. Men det är helt ok då slipper jag ha dåligt samvete över att jag blir osocial (vilket jag ofta blir när jag tecknar/målar). Nej ser fram emot en riktig slapparhelg!

Håller tummarna för min lillasyster att allting löser sig och håller tummarna för mig att allt löser sig och håller tummarna för Markus att allting löser sig :) Det känns som att det är mycket på G nu och det känns roligt! Vi får se hur allting utvecklar sig. Kul att det händer något ialf.
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: