Sundsvall

Idag åker jag till Sundsvall för att tillbringa helgen där. Jag ska hänga med Mamma, Leif, Syster Johanna och denna snygga pingla! Vi ska göra Sundsvall by night och det ska bli så jäkla roligt!
Längtar tills imorgon då blir det All in :P

(Sorry wallin att jag lägger upp ett kort på dig men du är så jäkla snygg på det här kortet!)
=)

Markus och Jojje ska också med och vi åker från stan i eftermiddag.
Igår kväll var jag hemma hos Josse och hälsade på. Hon bjöd på Chili con Carne och Chokladpudding - Sedan la vi pussel i typ 4 timmar. haha. men det var mysigt och roligt.
Tycker det är jätteroligt att ha ialf en familjemedlemm nära, alla andra bor ju så långt bort!
Nu kan jag ju faktiskt bara komma förbi och ta en kaffe, det känns bra.

Nu måste jag jobba på om jag ska kunna gå hem någon gång.
Ha en toppenhelg ni fina!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: