Motivate Me

Usch ibland har jag dagar då jag bara vill dra täcket över huvudet och inte kliva upp. Då man mår dåligt och bara tycker synd om sig själv utan att egentligen veta varför. Jag har varit sjuk hela denna vecka vilket har gjort att jag känt det som ovan. Skit. Omotiverad och allmänt låg och dålig. Jag hatar att må så. Jag behöver komma ut, piggna till och TRÄNA! fy så jag saknar att träna. jag skulle behöva gå ner X antal kilon för att må bra och det gör ju inte saken bättre. Jag vet liksom inte hur jag ska få fart igen och det är fruktansvärt irriterande. Men jag vet att så snart jag känner mig frisk igen ska jag träna som en idiot och börja äta enligt GI igen. Det tror jag kommer göra mycket bättre. Jag mår dåligt när jag inte tränar, både fysiskt och psykiskt. Nej, Kurera mig, bli helt frisk och sen kör vi!
Jag vet ju att det är bara jag som kan göra något åt saken. Har man inte gjort något försök att ändra på sin situation får man inte heller klaga.
Motivate Me.

min riktiga farmor ligger på sjukhus med svår cancer i magen. Det är jättetråkigt jag hoppas att hon klarar sig. <3




/ Louise
Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

eva-li sa...

Här får du en kram av mig! Hoppas din farmor blir bättre och att du mår bättre snart. Vi har alla våra neråtdagar men sen när det där vänder så blir allt så mycket bättre än innan. Och det där med att du behöver gå ner i vikt håller jag inte med om.Du är fin som du är!