Tråkig Grå November


Blä vad tråkigt det är utomhus just nu! Jag älskar hösten och jag älskar vintern, det jag hatar är den korta period efter att alla fina färger försvunnit eftersom alla löv ramlat till marken och innan den härligt vita snön kommit! Just nu är det blött, blaskigt, grått och smutsigt. Hela världen är alldeles grå, mörk och tråkig. Hoppas verkligen att snön kommer snart!


Igår var jag på lagfest, det var väldigt trevligt att träffa alla lagkamrater under andra former än träning, vi hade knytkalas och det delades ut lite priser för året 2010. Roligt att se vilka som fick priser, nästa år får jag försöka knipa någon jag med! :)
Så roligt att fotbollen kommit igång på riktigt nu, jag ser verkligen fram emot kommande säsong.


Igår så var jag hemma till min vän Eva-Li på Tupperwareparty, när jag berättade det för min mamma var hennes respons: "men herregud! håller de på med det där ÄN!?" haha lite kul eftersom jag kommer ihåg att mamma faktiskt hade ett sådant party hemma när jag var liten.

Vem vet - Bra grejer kanske lever en livstid :) Jag köpte ialf en förvaringsburk och en matlåda man kan platta ihop när man inte använder den.


Nu är det dags att måååålaaaa! :)


Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: