Semester!....snart! :)

Imorgon är min sista arbetsdag innan hela 4 veckors härlig ledighet! Ska bli helt underbart. LÄNGTAR! Oh så skönt. + Börjar med Grekland i två veckor och sedan 2 veckor i sverige. Kommer bli grymt. Jag och Markus på en grek-ö, sippandes på husets vin och blickar ut över medelhavets solnedgång. ahahaha :):) Det blir super, ska bli så skönt att komma iväg bara han och jag. Bara vara, umgås med varandra och komma ifrån vardagen. Vi kanske rentav blir nykära igen ;)

Har precis varit på fotbollsträning, helt Sjukt VARMT! Det går ju inte. Fan jag orkar inte springa i den här hettan. Det steker. Men roligt var det ialf. Nu blir det uppehåll ett tag så det var skönt att röra på sig lite.
En på träningen gav mig något att tänka på under semestern.
"Man säger ju att ett gott skratt förlänger livet, men allting går ju så mycket fortare när man har roligt" Blir då livet kortare eller längre rent mentalt?
Äh :P Huvudsaken man har roligt!

Imorgon kväll ska jag hem till Erika på middag och vin :) Det ska bli jättetrevligt eftersom jag inte träffat henne på väldigt länge! Ser fram emot det.
Resten av helgen ska jag försöka komma på vad man har med sig när man reser!?? Känns som att jag typ glömt bort det.... hm.. nåväl.

Jag kanske har en grej på G, något nytt och lite spännande, vi får se hur det hela utvecklar sig.
Träffade våra nya grannar snett under oss precis. De verkar trevliga.

NU = ÄppelPaj-Time!!! :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: