Stay Awake

Igår jobbade jag min sista dag! Helt otroligt att jag faktiskt har SEMESTER nu! :):) Underbart!
Firade in semestern hemma hos Erika i Vasastan. Vi käkade middag och drack vin på balkonen hela kvällen lång. Det var riktigt roligt och kul att vi kunde hooka up lite efter att inte ha setts på jättelänge! Jag hade en skitrolig kväll :)

Idag har jag inte gjort mycket, skulle egentligen kanske ha behövt börja packa men både jag och markus har varit så sega (han var också på fest igår) så vi har tillbringat mest hela dagen i soffan :) Så skönt att göra det ibland. Destu mer att göra imorgon bara men det är bra då går dagen fort och vi kan åka snart! Nu är det bara en dag kvar!? Känns helt overkligt.

Min plan för kvällen är att vara vaken så lääääänge som möjligt för att sedan kliva upp imorgon så tidigt som möjligt. Detta för att jag ska kunna somna tidigt imorgon kväll så jag hinner sova innan vi ska upp typ klockan halv 4 på måndag morgon. Låter vettigt eller hur? Jag får se om det funkar. Känner jag mig själv rätt så lär jag inte sova så mycket överhuvudtaget. Eftersom jag alltid är skitnojjig när vi ska åka någonstans att något ska gå fel - Glömma pass, taxin kommer inte, vi sover över och missar flyget. Ja ALLT som kan gå fel. Så jag brukar mest ligga vaken och fundera och vara så exalterad att jag inte kan sova :) Vi får väl se hur det går.
Roligt ska det bli ialf!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: