Varför?

Har inte jag en EGEN STIL?? Nä, jag blir så inspirerad... så SJUKT inspirerad. Jag VILL så mycket men vet int riktigt vart jag ska börja, hur, när, gör man?? Jag läser konstblogg efter konstblogg och kollar på bilder och filmer. Ser så mycket jag gillar men vill komma på något eget. Jag vill så mycket. kanske FÖR mycket. Det blir pannkaka till slut.
Jag vet ialf att jag skulle behöva mer tid och mer pengar. Det vore najs om man hade mer fritid.

Helgen har verkligen varit grym. Grillfest hos bästaste Jerker och Sofia i Fredags. Det är verkligen två underbara personer och trots att Sofia är 40 år så är hon en av mina bättre vänner. Man får så mycket via henne och hon är verkligen en inspiration. Hon gör mig glad och jag gillar henne skarpt! Det var jättekul och i vanlig ordning körde vi "dirty-dancing-lyft" och dansade tills morgonen tittade fram. Tror klockan var fem när vi till slut somnade.

Lördagen blev rätt lugn. Umgicks mest med Markus och det var skönt för vi har haft rätt mycket att göra på egna håll senaste veckan. Det är bra att ha egna liv i det gemensamma livet men det ska ju inte gå till överdrift :) Man måste ju ta sig tid för varandra med! Så jag hjälpte Markus att ställa i ordning alla grejer han hade i garaget. Jag köpte för en tid sedan två hyllor till honom på IKEA. De kostade bara 19 kr (!?) st så jag slog till :) Så vi organiserade oljor och verktyg och jag måste ju säga att det blev en stor skillnad! Vi lagade sedan lite mysig middag och sen kom Jojje förbi och var sugen på att skejta. Så jag, Markus och Jojje åkte till Markus jobb där de har en står skejt-typ-skål. (whatever :P) Jag testade även och ni ska bara veta hur GRYM jag är! *host* hehe Men roligt var det!

Idag har jag solat mest hela dagen och min röv är nu inte längre blek utan RÖD, svidande Röd. ujuj. Nu blir det till att sola framsida ett tag. Mötte sedan upp några vänner och badade lite och hoppade från klippor. Det är ju faktiskt VARMT i vattnet nu! Helt underbart att kunna svalka sig med tanke på att det varit typ 35 grader varmt hela helgen! Det är tex 27 grader nu på balkongen och klockan är 9 på kvällen. Jävlar i mig om inte vädret fortsätter att vara fint och tills vi går på semester! Då blir jag ARG.

Imorgon är det jobb igen och nu är det fotboll. Fult spel so far och jag hejar på den som vinner.
Yaj!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: