kvinnor kan!

Då Elton gav mig 9 1/2 (!?) timmars ostörd sömn inatt så känner jag mig extremt utvilad. Har varit uppe sedan kl 5 och donat på här hemma. Då det vräker ner regn idag är det perfekt att ha små projekt.
Har beslutat mig för att få fingrarna ur och göra klart dörrarna - evighetsprojekt då det är typ 700 dörrar i det här ( eller ialf 9 st). alla dörrar ska grundas 2 ggr och lackas 2 ggr på vardera sida - 4x2x9= 72 strykningar!
Har grundat de sista nu första gången väntar på att det ska torka... (16 timmars torktid på lacken..........)



Under tiden har jag satt upp gardinstång i/- samt sågat socklar till sovrummet :)



Nu ska jag foga i köket!

Louise
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

Frida sa...

Åh herregud kvinna!! Vad händig du är!!! ;) Kram

Louise sa...

haha tackar :) en annan måste väl göra lite nytta :P