Måleri, fotboll och middag

Idag var det full fart från kl 6 (?!) då Elton valde att slå upp sina små blå. Har målat klart allting uppe i hallen (förutom trappen och dörrar) och det blev helt sjukt ljust! åh vad härligt det är att få allting vitt och fräscht! Ska sätta samman lite bilder så snart jag lagt in dem på datorn. Bra blir det!
Imorgon ska Markus lägga golvet, jag tänkte hinna måla trappen + börja måla alla dörrar uppe. Har målat klart dörrarna nere och det blev jättebra! ska visa er.
Efter målningen tog jag med Elton till mossen för att kolla på när mitt lag spelade match mot nynäshamn oc för att träffa en vän som också spelar men inte idag, hon har en son som är 2 veckor äldre än Elton så det är roligt! :)
var tvungen att gå lite tidigare men då jag gick ledde "vi" med 2-0! :) det höll säkert i sig. Hade blivit kallad till matchen men då det hade blivit nå strul med mailen så visste jag inte det :( trist hade varit roligt att spela lite! Men snart match igen :)

Svärmor och Rune var här på middag ikväll, Markus bjöd på tacopaj och sen de åkt har vi bara såsat på här hemma. Snart så börjar det likna ett hem :)




// Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: