Åkpåse och Ikea

Idag var ännu en effektiv dag. Satt och kollade annonser på blocket igår och hittade en superfin åkpåse, knappt använd, som passar till min vagn. Som tur var så fanns den även kvar! Så idag var jag iväg till Hägerstensåsen och köpte den för bara 300 kr. Riktigt kap för den kostar ca 1200 kr egentligen. Glad! :)
Det är med spännen upptill så den inte hasar ned i vagnen (för jag har spännen som sitter på vagnen som man knäpper fast den i) och bältet kommer såklart ut i hål som passar :)

Då vi ändå var i närheten så åkte vi (jag och Elton) vidare till kurvan och IKEA. Där träffade vi Amanda en snabbis innan jag efter mycket om och men fick komma fram och beställa vårt kök! Har ritat hemma redan så det blev lite avstämning bara innan de skickade efter prylarna! Det var sjukt mycket folk där och man fick vänta galet länge! Sista helgen nu som de kör sin kökskampanj att man får 1000 kr att handla för med varje 10 000 man köper kök för! Perfekt! Så även jag fick en slant! :) skoj med liten bonus eftersom vi ändå tänkt köpa kök oavsett. Det var även extrapris på den ugn vi valt :) perfekt!
Nya köket kommer den 7 december och kommer att se ut i stort sett som köket i lägenheten gjorde. Vi gillade det så mycket så varför bryta ett vinnande koncept?!
Köpte lite småsaker, 4 st som kostade mig 100 kr och dem fick jag köa i 45 min för.. lätt värt!

Väl hemma så tyckte Markus vi skulle ha en mysig kväll bara han och jag <3 länge sen och vi har nu ätit tacos och delat en flaska vin. Nu är även el kiddo lagd och det är väl då man har sk, kvalitetstid? ;)

Tagga för milen imorgon!


// Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: