Long time no seen

 
Så, vad har vi pysslat med sista tiden?
Min mamma och min moster kom ned förra helgen och fick massa kvalitetstid med Elton och mig! (och Markus såklart :) På fredagen åt vi god middag och myste på kvällen med ett glas vin och så spelade vi TP och skrattade massor!
På lördagen så åkte vi tidigt till Nacka Forum för att gå i lite butiker och slöshoppa. Jag shoppade inte mycket endast nässpray till Elton, som varit förskyld i en vecka snart men är på bättringsvägen nu!
Blev lite mys hemma innan vi åkte in till stan till 17 för att äta middag innan showen!
 
 Elton var "the center of attention" hela helgen :P
 Min fina mamma och min fina moster!
 Taggade!
 Middagen avnjöts på "STHLM Tapas" efter tips från coatchen (ulliz). HELT UNDERBART GOTT! Sjukt gott, trevlig personal och mysiga lokaler. En helt fantastiskt bra middag! Nu längtar jag efter att jag får gå dit och äta igen och då tar jag med mig Markus :)
 Jag var Glad! Maten var superb!
 Sen gick vi då till Kinateatern och avnjöt "Dirty Dancing" föreställningen, man fick inte knäppa kort där så därför har jag inga kort att bjuda på därifrån men den var helt galet bra den med! Det var så roligt och även om jag blev lite sömnig efter pausen ( ;P) så var den superbra! Bra musik, bra dans, bra show! Men det är nog ingen grabbföreställning :)
Efter showen så kände vi inte riktigt för att åka hem direkt utan vi stannade på Fridays i kungsan och tog oss ett glas vin!
 Åsa blinkade precis i kortet!
 Men, men, men.. vem sitter i bakgrunden (andra från höger vid fönstret) om inte självaste EMD- Erik! :)
Ja en riktigt rolig kväll var det ialf och det var så skönt att komma iväg och göra något själv utan lilla Eltini. (ja, ibland får man lämna ifrån sig sin bebis med gott samvete)
 Annars har han varit jätteförskyld hela veckan :( stackars liten). Men han är förbannat söt ändå den lille parveln! < 3
Sen så har det ju blivit mörkt och kallt ute så då får man tända massa ljus inne! Detta fina brick-bord hittade jag på rusta för bara 149 kr :) Helt klart ett kap!

Idag ska nog jag och Elton snart göra oss klara och bege oss iväg på en liten utflykt. Funderar på om vi ska hoppa på den buss och åka iväg någonstans. Vi har ju hållit oss hemma och inne sedan i söndags nu så man är sådär måttligt rastlös! Nu hostar han inte längre och näsan rinner bara lite så jag tror bara det är bra med lite frisk luft. Dessutom är hantverkarna här, 3 stycken just nu och det kommer en fjärde, så då tycker jag det är skönt att slippa vara hemma så kan de dona på bäst de vill. Ännu bättre - när jag kommer tillbaka är badrummet förhoppningsvis helt klart! What a surprise och vilken bra början på helgen! :):)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: