Tunga ben!




Då det av olika anledningar inte blev någon löpträning igår gav jag mig (väldigt motvilligt) ut i spåret idag istället. 6 km stod på schemat på 36 min. Jag var galet trött i benen! Sååååå nära att korta rundan flera gånger eller att stanna och gå en bit, men jag bet ihop. Sprang på 38 min så det blev aningen längre än planerar men det får gå, huvudsaken jag kom runt! :) Hoppas verkligen att det blir lite fart på benen innan fotbollsträningen sätter igång!
Nu blir det ett långpass i helgen och sen är jag klar för den här veckan.
Då Markus har planer hela helgen får jag och Elton leka själva, får se vad vi hittar på!

Igår målade jag, satan vad jag målade. 15 grader och solsken ute så jag var så illa tvungen. målade hela "innergården" vit och sedan förrådets kortsida röd. Man tänker att det inte kommer att ta så lång tid men jag målade ändå från 9-14:30. och då endast med minimala raster för service på Elton. Jag är duktig!

Nu blire Fredagsmys i soffan! :)


// Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: