Det där med träning

Alla är så duktiga och tränar nuförtiden så idag fick jag lite ångest och var tvungen att dra ut en sväng jag med :) Eva-li frågade om jag ville med på ett Bodybalance-pass men jag kunde inte följa med, istället drog jag ut på en löprunda nu efter att bebisen somnat.
Första löpningen på en evighet känns det som. 4 km på 20 min blev det. Helt ok början.
Har lagt upp ett träningsschema så nästa pass blir 6 km på torsdag och sen blir det första "lång"passet på en mil till helgen. Bra början tycker jag! Brukar inte ha alltför svårt att komma igång igen så det ska nog gå bra :) Känns skönt att komma igång!

Idag var jag och Ulliz till öppna i farsta igen, de är så himla trevliga där! De två "tanterna" som jobbar där är så trevliga tycker jag och man känner sig alltid välkommen när man kommer dit! Vi stannade så länge vi fick och sen gick vi (såklart) till Kafe Voltaire och käkade lunch! Efter diverse ärenden så var jag hemma igen vid 17. Trevlig dag!
Imorgon ska vi på utflykt till Södertälje, slöddertälje. i dont know har lite förutfattade meningar om Södertälje men Ulliz ska motbevisa mig och visa den "fina" sidan :) Ska bli intressant!

Imorgon kväll är det fotbollsmöte med middag + att man kan titta på matchen om man vill. Kul att träffa gänget som ska bli "nya" laget! Jag saknar verkligen fotbollen och det ska bli skitkul att börja igen! :D Längtar!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: