Beach 2011?

Undrar om jag kommer att hinna :)
Jag är ialf en god bit på väg nu! Har tränat som en galning de senaste dagarna. Har ju alltid tränat regelbundet typ 3 ggr/veckan men sedan i söndags har jag kört 2 pass om dagen *känner mig duktig*

I söndags blev det promenader, Måndag = 1 timme crosstrainer på morgonen och 1:15 timme promenad på kvällen. Tisdag = Spinning 30 min + core 30 min på morgonen och 1 timmes fotbollsträning på kvällen. Imorse var jag på gymmet igen och körde 30 min på crosstrainern och så blir det träning ikväll med. Imorgon har jag ett bodypump-pass inbokat som börjar 06:45 och på kvällen blir det 1 timme fotboll igen.

Känns bra att träna mycket, har ju även slutat med kolhydraterna typ helt så snart har jag ju nästan sexpack :P Skämt åsido men det är kul när man ser resultat och när man ser det fort! Får se hur länge jag orkar fortsätta.

I måndags kom ju även en ny Linas Matkasse - Markus lagade första rätten igår som var en chiligryta med svarta bönor och koriander...starkt! och gott! Man ska ju egentligen ha ris till men då varken jag eller Markus äter det just nu så fick det bli majs till istället. Men det funkar ju det med!

Igår köpte jag även födelsedagspresenten till Pappa som fyller hela 50 år snart. Jag och mina syskon har gått ihop och köpt en sak. Känns roligt och jag vet att han kommer att bli jätteglad :)

På fredag ska vi ha after work med gänget från jobbet och annars har jag inte så mycket inplanerat just nu, känns iofs ganska bra så kan man fokusera på att träna istället. Mycket just nu men om man kör stenhårt i en månad (vilket inte är speciellt lång tid) så kommer man i form och kan slappna av sen när det blir varmt och skönt och sommar. Yay!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: