Grym Helg!

Helgen som var kunde inte ha blivit mycket bättre, den var superrolig! :)



I Fredags så hade vi After Work med flera kollegor på jobbet, vi var först här på kontoret för att gå vidare till Stories och sedan avsluta på Soap Bar. Det var verkligen jätteroligt och vi var många och hade roligt :)

Markus och Jojje var ute och åkte så de plockade mig precis utanför vid 21:30. Lagom kväll att gå hem :P

I lördags så tog vi en välförtjänt sovmorgon innan vi åkte en sväng till Nacka Forum (as usuall). Jag slog på stort med shoppingen och köpte ett skydd till min mobil för 9 kr. Sådärja!

Väl hemma så tog vi det lugnt och laddade om innan vi vid sju åkte in till Kungsholmen för att käka på Grekiska Kolgrillen vid fridhemsplan. Det är ju krogveckan 2011 nu så man får äta 2 rätter för 200 kr/pers på massa olika bra restauranger. Det är ju superbra! Så vi käkade där och det var grym mat! Jag åt Halloumi med sallad och Tzatsiki till förrätt och oxfilé och Kyckling Souvlaki till varmrätt. mums!

Efter det så kände vi inte riktigt för att dra hem utan drog ihop lite folk och gick ut på Medusa. Det var väldigt trevligt! :)

Igår så var det dags för Skejt för andra gången! :) Vi åkte till Mälarhöjden och skejtade ute i solen. Jag kände mig rätt säker i rampen och bestämde mig för att "droppa". Efter lite mental taggning så gjorde jag det. Efter 4 misslyckade försök så grejade jag det på det femte! Yay! kändes jätteroligt :D Markus och Jojje är ju med och åker och de kan ju det där, varför jag får massa trix om hur jag ska göra och det känns bra. Annars har man ju ingen aning :)

Ikväll ska vi till Fryshuset och åka, där har de tydligen tjejskate på måndagar mellan 18-21. Så jag ska åka lite där och grabbarna får åka i ett annat rum. Det kan nog bli skoj! Jag är lite nervös för jag är ju inte "bra" men å andra sidan så måste man ju träna för att bli det så det är ju bara att köra på :) Slog mig som en idiot igår när jag ramlade, och ramlade och ramlade så jag har blåmärken överallt. Blåmärken från skateboarden och brännsår på knäna och fläskläpp från fotbollen, det ska kännas att man lever. hehe. Men man blir ju härdad ialf och jag är inte den som är den. :)


I veckan är det även en del annan träning inbokad. Spinning + Core imorgon bitti och bodypump på torsdag morgon. Fotbollsträning imorgon kväll och på torsdag kväll och fys med laget i skogåsgymmet på onsdag. Sen tänkte jag försöka klämma in ett löp-pass och lite crosstrainer. Får se hur mycket som hinns med. På lördag är det ialf dags för SERIEPREMIÄR!! :) Helt galet. Första matchen för i år, bortamatch mot Bagarmossen och vi SKA vinna. Jag är laddad och hoppas det går bra.


Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: