Påskhelgen!

Var helt fantastisk! Jag mår nästan lite dåligt av att lämna det underbara vädret, den underbara familjen och den underbara ledigheten för att återgå till vardagen igen.

MEN, snart är man ledig igen :) 2 juni är det kristi himmel och veckan efter det är det nationaldagen = långledigt. Sen jobbar jag i 3 dagar och sen är det Sicilien som gäller! :) Olalal längtar. Så det blir till att bita ihop nu i en månad. Och det ska ju gå bra!


Kommer att lägga in lite påskbilder, har inte fått in dem från kameran ännu.


På senaste tiden har jag känt mig lite frustrerad, jag känner att jag inte varit riktigt samma "glada" Louise och jag känner det ibland som att jag står stilla och stampar på samma ställe hela tiden. Jag hoppas det bara är något tillfälligt och att det går över. Man får försöka hitta på roliga grejer helt enkelt, ta tillvara på de små tillfällena i livet och se till att njuta ordentligt av att sommaren ÄNTLIGEN är här! :)

Jag är glad att jag har Markus, han gör mig alltid glad. Jag älskar honom så mycket.


Skulle vilja ha en riktig vårfest hemma på gården, ska nog styra det för nu är det dags för lite partaj tycker jag :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: