TGIF

Kortvecka, i like. Redan fredag. Skönt. Har kommit igång med träningen igen nu, känns riktigt bra. Körde fotboll utomhus igår kväll i full snöstorm. Aningen kallt men ändå väldigt roligt! Jag ÄLSKAR verkligen att lira boll. Idag blir det ett besök på gymmet för att köra lite styrketräning + löpning innan jag åker hem och så får vi se vad jag tränar för något i helgen. Kör stenhård diet nu ialf. Det är jobbigt men faktiskt väldigt kul. Känns så bra när man klarar av att vara diciplinerad. Får se hur länge det håller i sig den här gången :P Har börjat skriva en privat träningsdagbok med som jag tänkte att jag skulle uppdatera rätt flitigt, notera resultat och känslor och aktiviteter m.m. Tror det kan vara lärorikt att ha det nedskrivet för att kunna gå tillbaka att titta på. Vi får väl se hur det går. Av erfarenhet så vet jag att jag är tokseriös i max några veckor och sedan är det alltid något som börjar strula eller som jag börjar slarva med... men jag är hoppfull nu. Ska göra mitt bästa ialf :) Fick tillbaka på skatten ialf, 3000 kr alltid något! Dock kommer jag inte få dem förrän i DECEMBER!? Det suger ju... Bara för att jag var tvungen att fylla i någon blankett om "Enskild näringsverksamhet" ?? Jag har ingen aning om varför. Kan det vara för att jag har min blogg om mina bilder? Någon som vet? Jag har ju ingen verksamhet ialf det är ju en sak som är säker så vi får väl se hur det blir med det där. Jobbigt att inte ha lite extra fickpengar till semestern, å andra sidan så blir det ju rätt välkomna julklappspengar :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: