Mycket bra helg

Har haft en helt fab helg. I fredags var jag hemma hos syster, vi festade lite och drog sedan in till stan tillsammans med hennes kompis Tommy.
Vi gick till en pub vid fridhemsplan och det var verkligen jättekul även om det var ett 18-årshak :P Tog en taxi hem vid halv ett så det blev inte alltför sen kväll.


I lördags så tvättade vi hemma på förmiddagen och sedan åkte jag och Markus till Nacka Forum. På vägen så liftade en liten skogsmus med oss på motorhuven efter motorvägen men efter lite dramatik så släppte vi av honom vid globen :P haha. det var det roligaste på mycket länge!

Väl framme i Forum så åt vi Thailunch och shoppade lite, stannade till hemma hos Jerker på vägen hem och tog en kaffe.
Väl hemma så premiärgrillade vi lite (fuskade med elgrill) på balkongen. Mycket gott! Jag packade sedan ner "The Rew" och åkte med honom till Lillasyster, jag och Markus har enhälligt kommit fram till att han får ett bättre hem där :)

Hos någon som faktiskt tycker om djur och som kommer ihåg att ge honom mat *host*. Well. På vägen dit så släppte jag av Markus hos en kompis och jag åkte vidare hem till Ida för en mycket trevlig tjejkväll. Jag, Ida och Evelina hade en väldigt trevlig kväll hemma hos Ida, mycket skratt och jag tyckte det var så himla trevligt! Mycket skoj. Lillasyster var även förbi och hämtade en soffa som hon fått av Ida. Mycket snällt av henne. När de andra två damerna skulle ut så skjutsade jag dem till Tunnelbanan och plockade samtidigt upp Markus på vägen hem. Jag pallade inte att gå ut en dag till..(börjar bli gammal?).

Idag vaknade jag av att bästa Eva-Li messade och frågade om jag inte ville åka in till stan och ta en fika. Absolut! :) Mycket trevligt! Så dagen har tillbringats inne i stan med massa prat och skratt och liiite shopping. Jätteskoj! Nu ska vi nog göra det till en vana.

Det allra allra bästa är ju att Eva-Li och Calle och Denise ska flytta hit till Sköndal! Jippie :) Jag tycker det ska bli superkul! Kommer vi kunna hänga mycket mer ju :) Längtar. Mötte upp Markus och grabbarna i centrum när jag kom tillbaka och vi satt på Cafeet i Centrum en sväng innan vi gick hem.

Fick två presenter av Markus dessutom! :D Bara sådär ändå och jag blev jätteglad. Han är bra fin min grabb. En jättefin rutig skjorta (utan ärmar så man kan ha den på sommaren) och två par trosor. Allt från Carlings och allt jättefint!

Imorgon kommer det en ny matkasse och annars ska jag mest träna hela veckan. Insåg att det är endast 55 futtiga dagar kvar till maran och inser att jag borde lägga på ett kol! ojoj nu måste här springas! Ja det var ju en kort uppdatering om vad som hänt :)
Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

Eva-li sa...

Ja,hoppas det blir till en vana nu:)gulligt med så fina presenter!