Mörkrädd!

Fy vad mycket hemska saker det händer just nu. Folk dör och blir mördade både hit och dit det är så läskigt! Först knivmordet på den 23-åriga tjejen i Åkersberga, sedan en ny dödsskjutning i Malmö, sedan bilolyckan med de fyra svenskarna i Thailand och nu senast den här fotbollskatastrofen. Känns som att allt är kaos! 73 personer ihjälklämda eller kvävda och över 1000 skadade! Det är ju helt galet. Förstår mig verkligen inte på folk. Nu känns det som att man skulle behöva läsa lite positiva nyheter!

Igår vad jag hemma hos Ullis och hälsade på, det känns så himla naturligt att ungås med henne. Inga konstigheter och hon är så trevlig! Det är roligt. De hade helt fantastiskt fint hemma och jag blev inte alls avundsjuk på att de har en hel 4a! Önskar att även vi bodde lite större... Men om ett år eller två så har vi nog flyttat vi med :) Får se vart det bär av. Jag skulle gärna bo kvar i Sköndal men då känns husplanerna väääääldigt långt bort. Om vi någonsin ska ha råd med hus här nere så måste vi röra oss längre utåt förorten känns det som.
Vi får se vart vi hamnar. Det är ju ingen panik än på något år men tids nog blir det nog för trångt i vår tvåa :)
Jag läste iofs om en familj på 4 som bodde i en etta på 40 kvm och det gick hur bra som helst. Compact living till max dock är inte det riktigt vår grej :) Skulle bli galen!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: