Sister and Friends

Jag är så glad att jag har så många fina vänner :) Det är så mysigt att bara kunna gå över på en fika och kunna prata med dem om allt. Veta att de finns där om jag behöver det. <3.
Igår var jag hem till fina Eva-Li en sväng och det är alltid så mysigt att vara där. Umgås med henne och även med hennes söta små tjejer såklart :) Det var så trevligt!

Idag ska jag hem till min "nya" vän Ullis i Sköndal :) Det är henne jag träffade på internet förut och ikväll har jag blivit hembjuden på fika hemma hos henne. Det ska bli roligt att se hur de bor och såklart hinna prata massa. Vi har ju en hel del gemensamt så jag ser fram emot det :)
Känns skönt att vara lite sysselsatt på kvällarna, då går ju tiden så mycket fortare!
Fast jag tycker iofs att tiden går rätt fort ändå. Tänk - idag är det 1 februari. februari redan! Känns bra att tiden går fort tycker jag :)

Ikväll har jag en Skype-Dejt med syster Josefine. Var länge sedan vi pratade nu! Jag saknar henne jättemycket faktiskt. Det är jättetråkigt att hon inte bor här längre :( kunna prata varje dag och kunna åka över till henne och både dricka vin och lägga pussel och äta pannkaka :P Ja det var en rolig tid. Men hon verkar trivas så helt otroligt bra i Italien nu och det är jag såklart glad för :) Hon har det toppen där! <3. Förhoppningsvis så kommer hon hem och hälsar på nåt här i vår :P Eller gör du det Josse??? :)

Category: 3 Kommentarer

3 Kommentarer:

Anonym sa...

hem ? detta är mitt hem nu ! kommer aldrig mera tillbaka till dyngsverige ! ;D <3

Louise sa...

Äääh lägg av :P Ok. men kanske du kan ta en förbi svealand och hälsa på ialf då? ;)

The Diary of Ewajoh sa...

haha Jag är stolt över din nya attityd Lillan! ,P