Vilken härlig helg!


Jag har inte gjort någonting på hela långa helgen, det har variit så skönt! :) Ibland behöver man sådana dagar. När man kan ligga på soffan hela dagen och bara titta på film eller läsa en bok. Markus har ju inte varit hemma och det var så skönt att bara få vara ensam och ta det lugnt. Ätit god mat har jag gjort med :) Har sovit på soffan varje natt när Markus varit borta, för jag tycker det är så extremt tråkigt att ligga själv i sängen + att alla bra tv-kanaler finns ute på tv:n i vardagsrummet :)
Men har haft en bra helg! Jag har inte heller gjort någon nytta överhuvudtaget. varken tvättat eller städat. Ingenting har jag gjort! Underbart.
Igår när jag vaknade var det dock kalasväder ute och då kände jag att jag var tvungen att gå ut en sväng. Så jag krängde på mig täckbyxor (försökte ialf så gott det gick) och tjockjacka, tog med mig en termos med choklad och mackor och packade ner en bok och mina skridskor. Sedan tog jag en promenad och njöt av att vara utomhus. Var ju verkligen tokvarmt ute igår!
När jag blev trött så satte jag mig i solen och solade och käkade mitt fika och läste i min bok. Det var helt fantastiskt och jag har tom fått lite färg i fejset. :D härligt.

Vid 18 kom Markus hem och det var så härligt att träffa honom igen! Saknade honom mer den här gången än förra gången han var borta konstigt nog. Han hade beställt tacos som vi käkade och sedan kollade vi på premiären av "Kontoret" med Ove Sundberg. haha skitroligt ju!



Nu är jag på kontoret och jag har lyckats bränna mig som f*n i gommen när jag käkade lunch :S AJ! Hatar när man gör det.
Men men, vad gör väl det en dag som denna! :)

//Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: