Underbara Helg

Äntligen helg! Även om jag tycker veckorna går jättefort är det ändå helt fantastiskt när man jobbat klart den där sista timmen på fredageftermiddagen och vet att man har hela långa sköna lediga helgen framför sig :)  Nuförtiden brukar vi inte göra något speciellt på fredagar, man är bara så glad att veckan är över och vill umgås med varandra. Oftast äter vi lite godare mat, tittar på någon film och myser i soffan :) Underbart!
Man vet att man får sova hur länge man vill imorgon lördag och man kan äta en lång god frukost tillsammans <3 Underbart.
Så ser ju då en vanlig helg ut, nu är ju Markus i Vemdalen i helgen så jag får nog äta min frukost själv imorogn bitti. haha. men det ska nog gå bra det med :)

Då han inte är hemma imorgon på vår 7-årsdag (<3) så ville jag göra något gulligt för honom ändå. Så idag så bokade jag ett blombud som skulle levererat till deras stuga imorgon lördag (det var lite meckigt att försöka få tag på skistar och komma fram till vilken stuga de faktiskt bor i, men det gick bra till slut och receptionen hjälpte till :). Ringde innan och frågade om de verkligen leverrerade på lördagar.. "jadå det går så bra så".. not :P De ringde tillbaka vid halv fem och sa att det gjorde de inte alls det. Men att om det gick bra så kunde de köra ut budet redan idag. Jo, det fick de ju göra då :) Så vid halv sex idag fick Markus fina blommor med tillhörande kort av mig :) Åh är jag inte en underbar flickvän?  :P Han blev ialf superglad!
Saknar honom jättemycket nu när han inte är hemma! Längtar tills på söndag <3

Idag fick jag OK från chefen om att ha lite semester på påsk/efter påsk :) Jippie! Inte så långt kvar då. Härligt! Då ska jag njuta av lediga dagar :) Hoppas det hunnit bli lite varmt då. Förra året var vi ju uppe hos mamsen vid påsk och då satt vi ute och solade kommer jag ihåg. I bara linne och det var supervarmt! Tittar man ut nu på snön och -15 grader på termometern så känns det ganska avlägset! Men jag tycker det är mysigt med vintern med faktiskt. Den gör mig ingenting. :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: