Vaccination

En tapper Elton har fått sin första vaccination idag. Han vägde även in på över 6 kg nu, närmare bestämt 6175 gram och 59,5 lång. han har snart dubblat sin vikt sedan födseln och växt en decimeter på längden. Bra jobbat! Min finaste lilla unge. Så fantastisk! Han ligger och tar igen sig i min famn nu. Bara massa mys hela dagen.






Idag tar vi en paus i renoveringen. Det är så sjukt mycket att göra så man knappt vet vart man ska börja :/ ibland tänker jag "vad har vi gett oss in på" och får lite lätt ångest men det försvinner rätt snabbt när jag tänker på hur bra det KOMMER att bli. Man får som sagt ha lite tålamod. Planen är att vara klara till september, det är lite drygt två månader fram. En väldigt kort period om man tänker efter. Tills dess får man försöka ta ett djupt andetag och försöka stå ut i kaoset :) Snart, snart får man börja med det roliga - att inreda!

Till helgen får vi ialf förstärkning sv bästa Amanda och Thomas som kommer och hjälper oss i två hela dagar! Så efter helgen borde vi vara klara med nedervåningen (exkl badrummet då). Helt sjukt tacksamma är vi för den hjälpen!

Nu ska jag mysa vidare med min lilla kille. Med stora killen blir det middagsmys ikväll.

Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: