where to start

ojojoj vad vi har att göra. haha vet inte vilken ända jag ska börja i först. är fortfarande på "plockningsstadiet" Trodde jag skulle vara i full färd med att måla nu. Men snart så! :)

Idag var jag och Josse till IKEA och handlade lite. lite smått och gott som jag insåg att vi saknade. Efter det så åkte vi till lägenheten, väntade på diskmaskinsreparatören och under tiden så plockade jag ned de sista grejerna i bilen. Typ lampor och lite småskit. Nu är det "bara" typ 2/3 av källarförrådet kvar och sen är det tomt. Känns lite märkligt att vara där i en helt tom lägenhet. Vi har ju bott där i 6 1/2 år så det känns lite konstigt att inte göra det längre. Men som jag tidigare skrivit - ett nytt steg i livet! :)








Markus var iväg och hämtade kyl, frys, tvättmaskin och spis som jag hittade på blocket. Så nu är de gamla 70-talsvitvarorna borta. Skönt!
Vi grillade hamburgare och sen har jag städat lite.

Har även ramat in familjefoto på oss och porträttbild på Elton. Tänk att jag för ett år sedan aldrig kunnat föreställa mig att jag ett år senare skulle sitta i ett radhus och rama in bilder på vårt barn! :)

/ Louise
Category: 3 Kommentarer

3 Kommentarer:

Ulliz sa...

Ja de är ju verkligen häftigt!! Tänk så vuxna vi har blivit haha.. Så kul med erat radhus!! De är kul att få vara med från början och se hur de växer fram!! Gott med hamburgare! Puss

Louise sa...

haha verkligen! Massa vuxenpoäng nu :)

eva-li sa...

Ja,Tänk vad livet är fantastiskt!