Back @ Work

Imorse vaknade jag rätt pigg och utvilad även fast jag somnade sent igår. Kollade på film med Markus, Taken 2. Ettan är grym den här var också bra.
Denna helt har jag lyckats se 2 (!?) hela filmer utan att somna i vinjetten *yay* Eloge till mig och trevligt för Markus som fått sällskap och sluppit titta själv :)

Igår kväll skrev jag ett träningsschema, jag har nu organiserat varje dag fram till 28 september. Blandat löpträning, fotboll och intervaller. Det enda som saknas är styrkepass men jag ska se vad vi har för förmåner via jobbet, det kan hända att jag ev löser ett gymkort så att jag kan träna lite på luncherna, har inte bestämt mig riktigt än.
Tror det är viktigt att organisera träning och vardag ordentligt nu när vi båda kommer jobba och liten kommer att vara på dagis.
Det är viktigt både för mig och Markus att få tid till träning och då behövs det lite tankeverksamhet bakom och få det att flyta med lämning/hämtning, matlagning, städning och mys med Elton :) Men det ska nog gå fint! Det är så skönt när man är två om allt.
Förmodligen kommer en del justeringar få göras i schemat men det löser sig :)
Har fortfarande lite ont/tjock i halsen sen förra veckans hemska virus men tänkte försöka ta mig ut på en lugn jogg ialf. Men först ska Markus till gymmet med en kompis så det får bli en tur när han är tillbaka och Elton sover.

Nu är det bara 3 veckor kvar tills den riktiga vardagen är ett faktum!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: