Pust !

Ja, första besöket på gymmet gick ju super. Började med  20 min promenad på löpbandet för att värma upp och körde sedan lite lätt igenom baksida ryg, axlar, triceps, biceps och mage. Så fokus var på överkroppen idag.
Tog det väääldigt lugnt och "kände" mest på maskinerna med tanke på halsen.

Där maskinerna står så är jag rätt bekväm, det är i den avdelningen det är fria vikter som jag känner mig obekväm - men det tror jag beror på att nästan alla tränar på den del med fria vikter.
På "min" avdelning var det bara jag och en till = jätteskönt!
Längtar tills de öppnar "tjej-gym" i höst, en egen del bara för oss tjejer. SKÖNT! Slipper man alla svettiga, stönande män och kan gymma i lugn och ro :) Jag ska ju också bli svettig iofs men ändå! :P

Nä, nu är det bara att köra på!

Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

Angelica Johansson sa...

Vart är det du tränar? =)