Y.O.G.A

Då jag inte vågar träna "på riktigt" än så gick jag idag till gymmet för att köra ett pass Yoga.
Precis så långtråkigt och "meningslöst" som jag mindes det sist och jag blev inte ens svettigt.
Jag förstår att det är bra för musklerna och vigheten - Det är enbart därför jag går på det, annars skulle jag undvika det helt.
Antar att det kanske inte är jag som fått in rutinerna på hur man ska göra men jag kan ändå inte få in det där "mentala" som de håller på med. När man ska aaaaaannnndaaaaaaaasssss så innihelvete sakta. Även fast jag andas så sakta jag bara kan så hinner jag ta 3 andetag medan de andra bara tagit ett....

Jag är så fruktansvärt stel dessutom så hälften av övningarna kan jag inte göra fullt ut. haha. Men ge mig några gånger så!

Tog mig ialf igenm en timme och sen kostade jag på mig en nyttig SuperSallad från Bluberry inne på NK. 99 spänn för lite ruccola, kyckling och "nakenhavre" (vad det nu är för något :P). Lätt ovärt.
Men nyttigt var det! (och jag är ff hungrig!)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: