Det löser sig

Det gör det alltid.
Är det NÅGOT jag lärt mig är det att det ALLTID löser sig, det gör alltid det förr eller senare. Allting ordnar sig till slut :)

Jag tror dessutom att det alltid löser sig till det bättre, saker går dåligt av en anledning. Ödet.
Kanske inte alltid bra direkt - Men på sikt.

Tålamod, hopp, mod.

Lycka och glädje är något man måste njuta av när man har det, man kan inte "spara" glädjen till sen utan njut av den när du väl har den.

Jag blir lätt sur och bitter när saker inte går som jag vill att de ska gå, eller när det händer saker som jag inte kan påverka. Men jag har lärt mig att tänka positivt, just för att det ALLTID löser sig. Man ska inte grotta ner sig i problemen - Lös dem och gå vidare. simple.
Misstag sker, dumheter händer, saker blir inte alltid som man tror, saker går fel. Ingenting blir oftast precis som man väntat sig - Så varför bli ledsen över det?

Nä, njut av livet och ha det bra! :D
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: