Freitag

Ikväll ska det laddas :) Det går inte träna så mycket mer nu utan nu är jag så redo som jag bara kan bli/vara. Till middag ska det kolhydratladdas sedan ska det tas en snabb kvällsjogg innan jag ska VILA resten av kvällen :) Imorgon startar jag dagen med en bra frukost, äter en lätt lunch minst 4 timmar innan start och laddar med vatten. Fan jag är så redo! Bring it on :)

Hade velat gå ut på Grönan med min söta vän Amanda ikväll. Det är Hoffmaestro som spelar och hon fyller år idag och jag igår. Det hade varit en ultimat festkväll men det är helt fel dag. Ska jag lyckas med en bra tid imorgon så måste jag hålla mig hemma. Jag skulle bli så sjukt besviken på mig själv om jag gör ett dåligt resultat enbart på att jag varit ute och svirat/druckit dagen innan. Nej, inget sådant utan jag ska ha den ultimata uppladdningen :)
Idag har jag hämtat min nummerlapp och mitt tidtagningschip. fatta att det är över 13 000 löpare som ska springa! Helt otroligt.

Jag ska ju springa "själv", dvs jag har ingen kompis att springa med och jag kommer troligtvis inte ha någon supporter heller. MEN det gör mig absolut ingenting. För jag gör inte detta för andras skull utan jag gör det enbart för min egen :) Att pressa sig själv och verkligen se vart min nivå ligger. Jag gillar dessutom inte att springa med andra. Jag vill kunna springa helt i min takt med musik och inte prata. Det kan man inte om man hela tiden har någon annan att ta hänsyn till. Nåväl, det kommer nog gå bra. Nog pratat om Halvmaran. :)

Ikväll blir det alltså chill. Vår Match på söndag blev inställd pga att motståndarna lämnade WO. Jippie våra tre första (enda) poäng! Enda sättet för oss att få poäng på den här säsongen. haha.

Josse skulle ut och festa och Markus kommer troligtvis att Skejta ikväll så jag blir home alone, ganska nice - Fortsatte med min målning igår och önskar jag hade mer tid för skapandet. Nu har jag en del beställningar att göra så då får mina "egna" grejer ligga lite åt sidan. Men mitt mål är ju att jag ska ha en konstutställning till våren/sommaren. Vi får se hur det går men det är min plan :) Man ska alltid ha planer och mål att kämpa för.

Åh, en annan sak! Världens bästa sak som hände igår. Jag ska byta till ett annat Team på jobbet! :D Jag är jätteglad. Det har varit på G hur länge som helst men pga att det är så känsligt att rekrytera internt och för att allting ska gå i rätt ordning har det tagit lång tid. Men nu är alla parter informerade och alling har kommit till en lösning och den 1 oktober börjar jag i mitt nya team! :) Det ska bli så himla roligt för jag trivdes verkligen inte i den jobbsituation jag hade, av flera anledningar. Men trivs man inte med sin situation så ska man göra förändring så att man gör det! Vilket jag även gjorde. Jag såg till att det blev som jag ville (med lite hjälp från olika personer) och nu har det resulterat i en superbra lösning som gör att jag kommer att tycka det är jätteroligt att gå till jobbet :) Najs. Jag är verkligen JÄTTEGLAD! :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: