Happy B-Day 2 Me!




Idag fyller jag 24 år, grattis till mig :) Jag tänker inte säga att "fan, jag börjar bli gammal" för det tycker jag verkligen inte. Jag tycker det är helt ok och jag gillar att bli lite äldre. Mer erfarenhet, mer upplevelser och mer tid med personer jag älskar. I Like it :)

Varje ålder har sin charm och även om jag längtar tillbaka ibland till man var yngre så är det absolut ingenting jag vill uppleva igen, jag hade skitkul då men det får stanna som minnen. Jag fattar inte dessa människor som fortfarande tror att de är 14 år. Lever exakt samma liv som då.
visst man ska "hålla sig ung" och så men det kan man göra ändå. Med lite skämt, lättsamhet och impulsivitet kommer man långt. Men det är väl så, vissa människor mognar andra inte.
Jag är ialf glad och stolt över vad jag åstadkommit hittills. Jag tycker jag har lyckats väldigt väldigt bra. (Skit i JanteLagen, Jag ÄR bra).

Jag har ett välbetalt jobb jag trivs med (som jag snart trivs med ännu bättre), jag bor i en jättefin lägenhet med världens bästa pojkvän, jag är omgiven av människor jag gillar och älskar och tycker om att umgås med, jag har valt bort negativa poster i mitt liv. Jag tar hand om mig själv genom att motionera och se till vad som är bäst för mig. Jag stannar inte kvar i situationer som gör mig att må dåligt utan jag tar tag i det och gör något åt det. Nä jag är tamejfan riktigt glad och lycklig! Dessutom är jag jävligt snygg också :)


Så Grattis till mig för jag är så jävla bra!

Category: 3 Kommentarer

3 Kommentarer:

lieva sa...

Härligt!Ja,du är inte bara snygg,Du är vacker på insidan också!kram

lieva sa...

Lieva är Eva-Li:)

Pia sa...

Grattis :)