Kick-Off

Nu är helgen över och förutom kick-offen har jag inte gjort mycket.
Torsdagen och Fredagen var fullproppad med företagsaktiviteter och underhållning. Det var trevligt. God mat, roligt och rätt så givande. Lennart Ekdahl, Erik Haag, Petter och Peter Siepen gästade vår Kick-Off. Roligt.
Jag drack ett glas vin för mycket till maten och tjaffsade med Markus i fredags (helt onödigt och inget allvarligt) men förutom det så hade jag faktiskt extremt roligt!

Igår var jag bara hemma och så även idag, borde träna eftersom det bara är en vecka (!?) Kvar till Halvmaran nu. Ojoj. Jag har inte tränat på en vecka nu. BRA Timing Louise. Men jag tror att det kommer gå bra ändå. Jag tror på mig själv. Ska få till lite bra träningspass i veckan så löser det sig. Så långt är det faktiskt inte och jag har sprungit sträckan förut. Allting handlar om det mentala.
Lyssnade btw på en mycket bra föreläsare i Fredags. Mattias Södermalm heter han och man fick lite "wow" känsla efter att ha lyssnat på honom. Kan han så kan jag. nä det var trevligt. Jag blev även TOTALT borttrollad av en magiker som trollade vid vårt bord under middagen på kick-offen. HELT OTROLIGT vad han var grym! Han trollade bland annat med min ring. Han höll den i handen och ½ sekund senare så hade han hakat i den i sin plånbok som var ihopvikt i hans stängda bakficka. Jag fattar inte hur det går till... Men grymt är det.

Idag är jag ensam hemma. Lillasyster (som bor här sedan en vecka tillbaka) är hos en kompis och markus är i garaget. Slappt och lugnt och skönt :) Saknar dock Markus men när han kommer ska vi ha det lite romantic med räkor och vitt vin. Det blir najs.
me lajk.

En framgång förra veckan inträffade! Jag kommer förmodligen att få som jag vill, jag ska inte ropa hej förrän jag är över på andra sidan men det känns ialf 99% säkert. Yay! Det kommer bli så jävla bra! Det kommer att boosta mitt arbete med 200%. i´m sure. Jag återkommer med nyheten när den är spikad :) Men jag är glad.

En ny arbetsvecka imorgon, nya tag och laddning inför nästa helg. Tror veckan kommer bli rolig då det är 2 matcher som ska spelas, min födelsedag ska firas, halvmaran ska springas och jag ska gå på Grönan och se Hoffmaestro + fira Amandas födelsedag! :D Jag tror det kommer bli en toppenvecka!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: