Soap from heaven

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - Tvålen ovan är den mest fantastiska tvålen ni kan köpa! :) Vi har haft den i flera år nu på toaletten och det är alltid sååå jobbigt när den är slut och man måste tvätta händerna i någon annan tvål. :) Den luktar himelskt av rökt lavendel och man blir mjuk och god och det luktar länge. I LOVE IT. Nackdelen är att den är ju egentligen liiite för dyr. Fast jag försöker intala mig själv att det jämnar ut sig i längden - för den är tokdryg och räcker jättelänge!

Jag är ute efter typ förvaringsboxar som vi ska ha i vår hylla i badrummet. De får inte vara större än 26x26x26 cm och gärna svarta eller vita med handtag (hål) så man lätt kan dra ut dem från hyllan - Om någon har några tips på det så mottages dessa tacksammast!

Ikväll ska jag förbi hemma hos Eva-Li en sväng :) Var länge sedan nu ska bli skoj att ses!

Tjing!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: