6 år av Kärlek! < 3


Nu är jag och Markus inne på vårat 7:e år (?!) som par. :) Helt Galet! Men jag älskar honom bara mer och mer för varje dag och hoppas det håller i sig för resten av livet. I´m CRAZY about that boy. Vi firade vår 6-årsdag tillsammans igår genom att skåla med lite bubbel hemma och äta lite ost och Kex, markus hade köpt jättesöta små ostar. haha!



(anledningen till att det är 3 glas är för att systeryster fick vara med och skåla hon mer :) Efter det så åkte vi in till stan och käkade på Koh Phanghan (i vanlig ordning). Jag vet inte vad det är men jag gillar verkligen det stället! Supermysigt! Vi åt supergoda Grillspett *yum yum*. Efter det så gick vi på Kellys och drack en öl innan vi tog en taxi hem. En utomordentligt trevlig kväll om jag får säga det själv. Lagom av allt och riktigt mysig!

Ikväll kommer våra fina vänner Calle och Eva-Li hit på middag, Markus har gjort Chiligryta som står på spisen och kokar och sen blir det lite sallad, nachos och massa annat smått och gott. Ska bli trevligt! Man borde ha fler parmiddagar... varför har man inte parmiddagar oftare? Det är ju HUR trevligt som helst! :) Ialf kommer det eventuellt droppa in några personer till lite senare så jag tror kvällen kommer bli trevlig. Jag ser fram emot den.

Trevlig Helg Galningar!

Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

eva-li sa...

Japp. Fler parmiddagar helt klart!

Anonym sa...

Vad roligt för er! Jag tror allt att det kommer att hålla, det är ju inte så att ni tråkar ut ert förhållande direkt. :)