Vilken Underbar Dag! :):):)

Hela dagen har varit helt toppen! Hade en toppendag på jobbet med mina underbara jobbarkompisar! Jag ÄLSKAR verkligen mitt jobb. Det är skitbra :)
När jag kom hem efter en toppendag på jobbet så möttes jag av följande i hallen - Blommor, tända ljus, ett glas vin, blommor och choklad :) En klassiker men ändå ett väldigt trevligt inslag så här på en måndag!
Jag och Markus firar ju även 2-årig förlovningsdag idag så det var lite extra att fira just idag. (KÄrLeK)
Vi lagade sedan middag tillsammans, lagade jättegod baconinlindad torskfile med rotfrukter och getostsås - Helt fantastiskt gott!
Sen ska vi nog få till en efterrätt på det här med så får vi ett fint avslut på kvällen :)
MEN det som faktiskt var allra roligast idag var ju faktiskt att vi fick veta på jobbet att vi den 10 juni ska åka till ITALIEN! :):):)
Hela teamet + 2 team till totalt 10 personer kommer att åka fredag-måndag och det ska bli så jäkla nice! Jag har velat åka till Italien hur länge som helst så jag LÄNGTAR verkligen!
Vi kommer att åka till en liten, skön, pittoresk ort som heter Selinunte som ligger på Siciliens nord-västra sida. Att döma av bilderna så verkar det som ett helt fantastiskt ställe! Det blir en liten belöning för att vi jobbar på så bra :) Så ni fick man lite mer energi att göra sitt yttersta på jobbet hela våren, nu har man liksom något att jobba för och det känns skitbra!
Category: 4 Kommentarer

4 Kommentarer:

eva-li sa...

Men gud vilka lyxiga förmåner ni får på erat jobb!Wow!:)

Louise sa...

ja men jag är chockad jag med! :D:D:D Men samtidigt så jäkla glad!

Ann-Sofie sa...

Superdupernajs! Själv fick jag sparken.

HAHA. Det är faktiskt sant. Fast förra veckan. Typ. Eller hela butiken där jag jobbar ska stänga, så jag är illa tvungen att leta nytt. :P
Men jag har en förkärlek till förändringar så det ska nog gå bra :)

Louise sa...

Åh nej vad surt! :( Men all förändring brukar vara bra förändring till slut :) Hoppas du hittar något nytt jobb fort! JAg håller tummarna för dig :)