Vintertid

Dagarna rullar på.. i kyla! hujedamej vad kallt det har varit sista tiden. Mysigt men det är svårt att ha bra kläder på sig när man ska till och från jobbet. Det är ju inte direkt så att jag drar på mig täckbyxor och underställ när jag ska ta tunnelbanan :) Även om det vore väldigt skönt!

Jag gillar dock vintern, det knarrar så mysigt under fötterna och det är friskt och klart. 100 gånger hellre det här än slask och blask.

Jag jobbar på och annars har det inte hänt så mycket. Markus var till fjällen i helgen och då hängde jag och Josefine mest hela tiden, Vi var ut och shakade på fredag kvällen och det var faktiskt första gången bara hon och jag har varit ute på krogen - det var jätteroligt! :) Dock blev det en tidig kväll då vi var hemma redan klockan 2. haha. men ändå.
På lördagen kom Eva-Li förbi en sväng på lite fika och sedan hade jag och Josse en myskväll hemma. Lugnt och skönt.
Josse ska förmodligen flytta ifrån oss redan till helgen, om nu den hon ska hyra av får ordning på papperen i tid!? Har tagit två veckor nu så jag hoppas det inte är nå strul. Vore så tråkigt för Josse om det inte blev av. Dock har vi eventuellt en nödlösning i sådana fall. Markus mamma ska nämligen hyra ut sin lägenhet. Men vi får se vad som händer. Min pappa kommer förmodligen hit i helgen ialf. Lämna Josses saker (förutsatt att hon får flytta in) och hälsa på lite. Det ska bli trevligt. Dock ska vi nog bort på en 30-årsfest på lördagen.. mycket nu vi får se vad som händer!

Idag ska jag eventuellt till tandläkaren om det inte blir ombokat. Gillar inte tandläkarn men man måste ju gå ialf en gång om året. Hoppas inte jag har några hål :)

Imorgon har jag "medarbetarsamtal" på jobbet. Typ som utvecklingssamtal tillsammans med min chef. Det ska bli intressant och jag hoppas det är givande.
Annars är det tokmycket på jobbet (vilket bara är roligt) och jag har precis kommit igång med träningen igen efter ett kort uppehåll på ca en vecka.

Det går bra nu!
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

Anonym sa...

Hörru, det blev ju typ jättebra att vi ska hitta på något på lördagen istället för fredag för jag har en omtenta på lördag och sen måste jag ju torka mina tårar med alkohol. Puss! -Wallin

Louise sa...

Haha! så bra! :) Det blir ju super. Och om det går bra så får vi ju fira med lite trevliga drycker såklart! :P