Chill kväll

Suttit framför datorn/tv:n, tända ljus, täcke och kluddat på en teckning. Rätt så skönt :)
Hade egentligen tänkt måla men då jag jobbade över + att det tog en evighet att åka hem landade jag inte förrän vid 20:00 i soffan - och då orkade jag inte släpa fram allt material. Får bli till helgen istället! (jag har ju ett nytt projekt nu som jag tänkte hoppa på, har skrivit om det på konstbloggen Lowe-Creations) Har massor av inspiration nu saknas bara tid.
Det är även sådana här gånger som jag önskar innerligt att jag hade en egen ateljé... fatta nice det vore! Ha ett helt rum med bara dukar, färger, pennor, papper, klister, tyg, glitter, pyssel - Ja ALLT. och att sakerna kan stå där jämt, slippa släpa fram och tillbaka och ta upp och ner i lådor. Nej det är en liten dröm jag har.



Dagen har varit stressig i övrigt, jag har mycket att göra vilket är kul men ibland känns det som att man alrig ska komma ikapp hur mycket man än jobbar. Men jag får ta och lägga i en högre växel helt enkelt.
En rolig sak är att idag bokade jag en resa till Sundsvall :) Jag ska åka och hälsa på Mamma (såklar) men även hänga med Wallin! Det ska bli skitkul för det var verkligen längesedan vi sågs nu och verkligen ASLÄNGE sedan vi faktiskt umgicks en helkväll bara hon och jag. Det ska bli skitroligt! :) Jag har helt sjukt många roliga minnen tillsammans med den människan... speciellt från Sundsvall. haha. Jag garvar bara jag tänker på vad vi har gjort :P Men roligt ska det bli. Åker inte förrän om en månad men jag längtar redan!
Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, dessa minnen bör vi hålla för oss själva. Ja, det är helt sjukt när man tänker på det. wallin