Kungliga Musikaliska Akademien

Ikväll ska jag vara lite kulturell och gå på konsert. Sarah Dawn Finer, Salem Al Fakir och Stockholm Brass Band ska få underhålla mig från klockan 18:45. Med mig tar jag svärmor och det ska bli trevligt :) Jag tror inte vi har gjort något liknande bara hon och jag någon gång så det ska bli skoj. Jag vet även att hon ser fram emot det jättemycket eftersom hon i vanliga fall inte hittar på så mycket saker så hon är jätteglad, och då blir det såklart roligare för mig med att göra något för henne. Så det ska bli skoj.

Syster åker på kryssning med min bror och en kompis idag, de ska åka Galaxy och blir borta till imorgon kväll - Då kommer brorsan förmodligen hem till oss och sover. Han har inte hälsat på mig sedan jag flyttade för snart 6 år sedan så det är ju verkligen på tiden! Ska bli skoj!
Markus kommer jag inte att få träffa förrän på söndag kväll :( Han åker till fjälls. Tråkigt men då får man längta lite efter varandra ialf! :)

Så ikväll när jag kommer hem är jag all by myself i lägenheten, det var inte igår :)
På Fredag ska jag hem till Ida och sover förmodligen där - Det ska bli roligt! Sedan träning på lördag och annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Får ju försöka roa mig själv när ingen annan är hemma :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: