BBBBBBBali


Jag och Markus sparar ju pengar för fullt nu - Planen är att dra iväg till Bali en månad i september och surfa/slappa/njuta och bara ha det bra! Jag kan inte surfa men det ska bli väldigt roligt att lära mig - Min nyinköpta skateboard kan nog lära mig en hel del grunder i sommar!
Vi har inte köpt några biljetter ännu men vi ska göra de om en månad eller två är det tänkt. Sen är det bara att spara fickpengar för fullt :) Det kommer suga rätt hårt i sommar att inte vara ledig något men det kommer ju lätt att vara värt det! Åh det ska bli riktigt skoj! Semestern är redan godkänd från chifen så det finns egentligen ingenting som skulle kunna hindra att vi kommer iväg.. i think.

Det är bra att ha något att se fram emot en tid som denna, det är segt, grått, mörkt och allmänt tråkigt. Det är många saker som inte är på topp men det kan ju bara bli bättre eller hur! :)
Man måste ha en del motgångar för att kunna njuta av medgångar!

Till helgen kommer förmodligen pappa förbi en sväng, planen är att Josefine ska få flytta in den här veckan i sin nya lägenhet men vi får se hur det går, man ska inte ropa hej innan hon fått skriva på alla papper. Usch måste vara så frustrerande att gå och vänta! Aldrig roligt att vänta - oavsett vad det är på!

Helgen i övrigt var lugnt och sansad. Inga större utsvävningar.
Nu - Back 2 Work.
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

eva-li sa...

Härligt med Bali!:)
Ja,visst är väntande riktigt jobbigt! hoppas hon får sin lya snart.

Louise sa...

Ja det är SKITjobbigt att vänta :) Jag är för otålig för att vänta.. önskar saker kunde gå snabbare. ;P