Babyteater och målning

Imorse var jag, Elton, Ulliz och Melvin iväg på Babyteater i farsta centrum. Elton var någorlunda intresserad till en början men sen tröttnade han och ville göra annat :) Skönt att komma ut en stund ialf. Promenerade förbi farstaängen och hämtade upp det hand och fotavtryck som vi gjorde förra veckan. Det blev jättesött :)

Sen har jag faktiskt hunnit grundmåla fasaden på framsidan!



Räcket till balkongen är inte bytt ännu så ni kan ju se vilken härlig brun färg det var innan ;) Nu ser det redan bra ut och då är det ändå bara grundat!


Elton satt i sin stol på balkongen och sov sedan i vagnen under tiden jag målade :) duktig! Jag hann även med att grundmåla fönstret nere innan han vaknade. Nu har vi precis ätit lite. Markus ska iväg och köpa resterande material som behövs för att byta det sista idag, bland annat fjällpanel till förrådet. Ja, vi kämpar på.
På torsdag kommer de och inspekterar från banken för att se att vi faktiskt gör något av deras pengar ;)

jag ville åka en sväng till gymmet (har ju 2 veckors provträning) men kanske får bli en löprunda istället eftersom Markus ska iväg!


// Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: