Det här med att vara mamma -"ledig"

Ledighet i all ära men vad vore en ledighet utan massa aktiviteter :)
Veckan ser ut som följer:

Måndag: Just nu - Installation av värmepump (tjohooo!) Ska sedan handla lite mat för veckan och göra lite småärenden.

Tisdag: 09:00 på Öppna Förskolan i Farsta då ska Elton (och även Melvin) göra hand- och fotavtryck som de gjuter i gips. Perfekt present att ge bort!
11:30 ska jag hem till en tjej i min "internet- mammagrupp" i Högdalen. Det blir fika och umgås med de andra mammorna och bebisarna.

Onsdag: Förmodligen kyrkis med Ulliz och Melvin?? sen kl 18 ska jag till bästa Ida i Tyresö på middag :)

Torsdag: Utflykt med Öppna Förskolan i Farsta till Bandängen, grilla och umgås.
14:30 är det inbokad halvårskontroll på BVC för lilla killen.

Fredag: Än så länge inga planer :P

Lördag: Öppet hus- gratis träning på Friskis i Farsta så Ulliz ska tydligen dra med mig på ett box-pass (och ev även Markus). Man får sedan träna 2 veckor gratis efter det. Spännande! :) Träning är något jag verkligen behöver det var ju ett tag sedan sist ;)

Söndag: VILA! :)
Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

eva-li sa...

Ja,som jag sagt tidigare. Mamma"ledig" borde vara ett olagligt ord;)