Jag ser det snöar..

Idag kom det, årets första snöfall och Eltons första snö någonsin. Söt bebis så roligt när han får vara med om saker för allra första gången!
Snön var spännande ialf :)






Mysig morgon!
Jag och Elton myste hela förmiddagen. Kollade på film.
Vid lunch så gick vi en promenad och sen så krattade jag löv, klippte ner buskar och rensade ute i trädgården :) Både fram och baksidan är nu i ordning för vintern och allt är slängt i de containrar föreningen hyrt in inför stundande gemensamma städdagen imorgon. Då städar alla ihop och grillar korv så då ska vi såklart hjälpa till. Då får man ju träffa alla grannar med :) Hoppas på fint väder!
Markus ska ju även byta panelen på förrådet imorgon+sätta in ny dörr där och vi ska hinna måla lite och dona. Ja det finns att göra!
Elton sov gott o vagnen hela tiden jag var ute, i 2 1/2 timme!!? rekord ;) bra med frisk luft tydligen.

Igår köpte vi ny matta, sidobord och kuddar till vardagsrummet. En liten mini-makeover och nu är det höstmysigt! :)






den där lampan på bordet kan ni bortse ifrån för den puttade Elton ned i golvet idag och den gick i tusen bitar! :(:( tråkigt.

Jag försöker träna och vara nyttig men motovationen tryter... hoppas den kommer tillbaka snart!

Idag köpte jag naturgodis - hittade dessa:



Kokosgodisar! Jättegoda :) typ torkad kokos bara.
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: