En utflykt i regnet.

Veckan har fortskridit helt enligt planerna. :) I tisdags var jag och Elton först på ÖF i Farsta med Ulliz och Melvin, Vi sjöng och gjorde även hand- 0ch fotavtryck. Efter det så gick Ulliz och färgade sitt hår och jag åkte till Högdalen och träffade min mammagrupp :) Vi var 5 st + bebisar som lunchade och det var mycket trevligt! Hon vi var hos hade bakat det grymmaste av bröd. Men skitlätt att baka tydligen så någon dag till veckan så tänkte jag försöka mig på det!

Igår så var jag och Ulliz först till kyrkan på sångstund och sedan åkte vi till farsta en sväng. Det började med att Ulliz skulle köpa ett nagellack men vi blev kvar där i typ 4 timmar och hann trycka in en go-lunch också! :) Mycket trevligt.
Hem och vända för sedan åkte jag till Tyresö och på middag hemma hos Ida! :) Elton var med också och vi blev bjudna på jättegod kyckling med jordnötter! mums! Mysigt att träffa Ida med. det går alltid för lång tid mellan gångerna!

Nu har jag precis packat och fixat för om en timme ca så tar jag och Ulliz bussen till Högdalen/Bandhagen för att gå på utflykt med ÖF. Vi har tagit med oss massa gott och planen är ju att grilla, men det spöregnar ju :( Hoppas de tänder grillen ialf! :) För Ulliz skulle ha med sig kyckling och den känns ju inte sådär jätterolig att äta rå...
Halv tre är det dags för halvårskontroll på BVC och sen ska jag laga kålpudding till middag! :D

Ha en bra dag!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: