Ballen

Det är så fruktansvärt skönt att komma hem efter en stressig dag på jobbet och innerstan och mötas av den här förlängningen av vardagsrummet. Jag ÄLSKAR vår balkong. Jag tycker dessutom att jag lyckats få den rätt mysig :)


Dörrar som går att öppna helt vilket gör att det känns som att vardagsrummet är extra långt. + observera utsikten. Det är skog, skog, grönt, grönt och inte en endaste bostad i närheten (ialf inte som ser in till oss)



Har ställt ut fler sittpuffar och kuddar för att man ska kunna "hänga! :P



En liten odling med färska örter som jag hoppas tar sig (vilket den borde med tanke på hur VARMT det är på dagarna)

Tyger is the shit.
Me Lajki. Jag skulle nog inte klara av att bo i lägenhet om jag inte hade en balkong. Det ger en sådan frihetskänsla. Min mamma ska flytta till en lägenhet utan balkong nu och jag lider verkligen med henne. Hon lider med sig själv. Så det här mamma, det är för att du ska inse att ni måste köpa ett hus :P (så att vi kan komma på fest).

Idag har varit en riktigt jobbig dag. Jag har haft feber, huvudvärk, toksnorig och illamående. Jag var nära att gå hem flera gånger men då jag ska vara ledig på fredag var jag tvungen att göra klart lite saker. Skönt ialf att det är kortdag imorgon (tänkte komma iväg lämpligt) och sedan HELG! Bergsjö here we come!

Nu ska jag proppa i mig alvedon + räksallad och sedan blir det horisontellt läge resten av kvällen och så håller jag tummarna för att min feber försvinner :S

ciao!

Jo! Vi har köpt en ny ljuskrona ovanför matsalsbordet och även ett nytt duschdraperi, små saker som gör stor skillnad. Tar några kort senare och lägger upp!
Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

eva-li sa...

Håller med om att eran balkong är urmysig nu när du fixat till den!!
Spännande med örterna och med de andra sakerna du piffat upp lägenheten med:) Sånt där är skoj!
Hoppas nu verkligen att du kryar på dig gumman!
Kram kram