Learn Your Lesson

Jag blir så fruktansvärt besviken på att du inte ens har haft modet och respekten att ens slå mig en signal och be om ursäkt. Inte ett ord har jag hört och det är skrattretande med tanke på hur lång vår vänskap har varit. Observera har VARIT, för jag är tämligen säker på att den aldrig kommer bli densamma igen. Om det ens kommer att finna någon vänskap kvar med tanke på ditt beteende. Jag trodde faktiskt bättre om dig, det gjorde jag. Jag önskar inte heller att vår vänskap skulle gå förlorad... vilket jag är säker på att den inte hade gjort om du bara hört av dig. Men du är tydligen för feg för det eftersom jag inte har hört något ifrån dig. Det gör dig till en väldigt liten människa i mina ögon. Nu känns det som att det är för sent och det är verkligen din förlust. Det som jag är stolt över är att jag kan förlåta att människor gör misstag, ialf en gång. Jag är inte värre än att jag är villig att ge personer jag älskar en chans till. Men då är det en förutsättning att jag vet att personen i fråga har insett och ångrar sitt misstag. Vilket du inte verkar ha gjort...
Det gör ont när vänskap dör men ibland kan det vara bra att något dör för att något nytt kan få plats att födas. That´s Life.

Jag är så LESS på små och stora energitjuvar som tar min energi när jag själv behöver den, jag tänker inte hålla på ödsla min energi på er och jag ska låsa rejält så ni inte kan stjäla den av mig.
Så nu har vi det ur världen och nu fokuserar jag på det som gör mig glad i livet. Och det är ganska mycket för tillfället :)

Spelarmötet igår gick väl bra. Vi var den ordinarie "stommen" av spelare och den ständiga frågan är hur vi ska få in mer folk. Är det NÅGON där ute som är SUGEN på att spela FOTBOLL med ett glatt gäng i Sköndal så tveka inte att kontakta mig. Vi vill väldigt gärna ha dig i laget! Gammal som ung, erfaren eller inte. Vi behöver dig! :)

Idag är det massa som ska fixas inför morgondagens avresa, jag ska fixa med mat, packa, städa och tvätta. ujuj. Får hoppas jag hinner med ialf ett litet löp-pass framåt kvällskvisten. Jag är ju en jäkel på att jobba effektivt när jag väl sätter igång så jag ska nog kunna få styr på det hela. Markus blir dock borta hela kvällen då han ska köra Cross. Men det är rätt skönt för då kan jag strukturera upp allt enligt mitt tempo och som JAG vill göra :) hehe. brukar gå smidigast då.
Sticker sen direkt efter jobbet imorgon. ska bli så nice! Dessutom har jag hört rykten om att det ska bli Soolsken!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: