Live for Something - Die for Nothing

Helgen har varit helt fantastiskt rolig!
Började fredagen med att Markus mötte upp mig i stan och vi tog en snabb after work på Söder, mötte sedan upp herr Knutsson och vi gjorde ett studiebesök på MartinShop på Söder där Jimmy jobbar :) Det var intressant. haha.
Nästa stopp blev Thaibåten där även Ida mötte upp. Vi snackade massa skit och käkade god Thaimat i några timmar innan vi rundade av med en glassdrink på Vampire Lounge.
Innan hemgång hann vi även med ett depåstopp på Scandic Malmen där söta Amanda &co hängde för kvällen. Det var en riktigt rolig kväll! Solen sken och alla var glada :)

Lördagen så var det dags för Match!! Hann med ett besök till Farsta Centrum innan.
Spelade bortamatch mot Järla och förlorade tyvärr igen. Andra halvlek var dock en av våra bättre hittills och jag börjar få sikte på en vinst! Den kanske inte är där ännu men jag ser den ialf. Möjligtvis att det blir av redan ikväll eftersom vi möter BOO då. Matchdags igen alltså men det ska bara bli skoj!
Direkt efter Matchen i lördags så drog vi på 40-årsfest hos Världens bästa Sofia! Jag hade målat en tavla till henne som hon blev superglad över, (har laddat upp den HÄR) och festen var riktigt lyckad. Vi var några tappra kämpar som dansade hela natten lång. När solen gått upp och klockan passerat fem så shakade jag mig själv hemåt. Trött och nöjd :)

Gårdagen hade inga planer och jag hade förväntat mig en dag i soffan, men icke. Dennis och Anna frågade om vi ville spela lite minigolf och det kan man ju inte tacka nej till. Så vi for iväg till Flaten för lite minigolf och glass i solen! Jag knäckte på minigolfen och det var endast Dennis som lyckades slå mig med 7 slag. Men jag vann över Markus för första gången!! :):) Yehaa!
Väl hemkommen så gjorde vi en storstädning utan dess like som avslutades med tacomiddag i soffan framför Rambofilmen No: 4. Nice. Jag somnade gott igår.
Nu ser vi fram mot en ny vecka med massa skoj. Massa fotboll, lite middag, packning och på
torsdag är det hemresa! Längtar <3


Så här stiliga var jag och Markus i lördags :)

/ Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: