Det fegaste!

Nu har det hänt igen, någon idiot har löpt amok och skjutit ihjäl 12 personer och sedan sig själv. Denna gång i England. Det har varit så sjukt mycket sådana mord på sista tiden tycker jag... Eller mord överhuvudtaget. Unga, gamla, oskyldiga människor som faller offer för sjuka människors frustrationer och fantasier. Jag blir så arg!

Det som gör mig mest arg är att de som begår flera mord/en massaker alltid skjuter sig själv för att avsluta det hela. Men vad FAN. Skjut dig själv först så blir vi av med dig innan du gör verklighet av dina tankar. Det är så fegt. Ta ditt straff! Sådana människor borde få plågas långsamt resten av sina liv, ruttna i någon bortglömd fängelsehåla där de verkligen får synda för sina handlingar. Nä de kommer ju undan med den enklaste lösningen!
*Fräs*

Människor blir misshandlade, hoppade på, knivskurna, strypta, dödade. Jag FATTAR inte hur man kan ge sig på en annan människa så. Jag förstår verkligen inte. Det finns inte i mitt huvud hur man kan göra något sådant. Hur blir man en människa med så mycket hat? Vart går det fel?
Nä jag blir mörkrädd...
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: