My Life Would Suck Without You.

*LOVE*

Ännu en dag som sprungit förbi! Förstår inte vart tiden tar vägen. Var uppe klockan 18 och gick en timmes morgonpromenad imorse med *hurra för mig* Jag blir verkligen pigg av det även fast det suger som f*n på morgonen och jag är tvungen att slita mig upp ur sängen! Men man hinner ju så mycket mer. Hoppas det blir en vana.

Efter jobbet mötte jag upp Markus i Farsta och vi vad på bolaget + åkte till Coop och handlade inför midsommar. Nu slipper vi den värsta shoppinghysterin (i hope). Packar och fixar det sista med maten och allt imorgon så vi kan dra direkt på Torsdag. Markus och jag åker till Öregrund och campar. Planerat en mysig torsdagskväll på tu man hand och sedan kommer min älskade mamma och Leif på fredag. Ska bli så skoj! Silllunch och sen ska vi grilla såklart :) Vi har ju tältat nu flera år i rad och det är verkligen mysigt tycker jag. Det hör till på något sätt.

Nu ska jag åka iväg på fotbollsträning, naturgräs i Skarpnäck idag! Nice med vanligt gräs för en gångs skull. Innan ska vi ha spelarmöte.. vi saknar spelare och behöver flera för det har varit vääääldigt tajt de senaste matcherna att få ihop folk. Vilket inte är så jätteroligt. Så mycket folk i denna stad men ändå inte tillräckligt! Hoppas det löser sig.

Nu blir det lite jordgubbar med mjölk!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: